Нова година

???????????????????????????????????????Бях толкова доволен и щастлив, когато разбрах, че ще празнуваме Нова година с някой друг! Ние не излизаме много. Аз през деня съм вкъщи, Водолея е на работа и вечерите си прекарваме заедно вкъщи. Събота и неделя може и да излезем някъде да се разходим, но пак само двамата. В петък и събота вечер аз работя, а той излиза без мен. Не си спомням даже кога за последно съм бил на купон, дискотека или нещо подобно. И бях наистина много доволен. Мислех само как накрая ще бъда малко по-социален. Въобще не се замислях за типа на купона, за хората, които ще са там. А трябваше. Не познавах повечето хора. Забравих, че не мога да общувам с непознати хора, че не искам да съм заобиколен от такива. Забравих в какви състояние съм способен да изпадна. Обзе ме пристъп на паника. Не исках никой да ми говори, не исках да се приближават към мен. Едва си поемах въздух. Знаех, че мога да изпадна в някаква истерия, което ме ужасяваше още повече, защото щях да изложа и себе си, и Водолея пред напълно непознати. Събрах си всичките сили и възможности, за да се удържа да не направя някоя сцена. Не направих. Но се сринах за пореден път психически, изцедих се и започвам новата година с пълно нежелание да правя каквото и да било. За да бъде по-цветно, на Водолея много му се доправи секс на Нова година, но нямаше как там, където спахме имаше и други хора в стаята. Едва изчака да се приберем вкъщи и да затвори входната врата, дори не бях оставил чантите на земята. Дали на мен ми се правеше секс точно тогава, мисля, че не е нужно да коментирам. А как протече самия секс и как се чувствах после – още по-малко.

Липсва ми родния ми град. Ужасно много. Не го знаех, докато не отидохме там за няколко часа, за да посрещнем 2013. Още с влизането в града усетих някакви пеперуди в стомаха си, както когато виждаш някой, в който си се влюбил наскоро. А дори вече нямам дом там. Дори пристъпа на паника не успя да притъпи хубавото ми усещане, че съм обратно там, където съм израстнал.

03.01.2013г.
Ив

Вашият коментар

