Имен ден

Честит ми имен ден. За подарък Водолеят ми разклати два зъба. Просто прелестно. Имам два счупени задни, заслугата за които приписвам на него, макар че ако го питате, ще каже, че няма нищо общо, та нали са се счупили след това. Но както и да е, надявам се нищо да не падне впоследствие.
Днес беше особено крив ден, с куп малки спорчета и подони през деня, и едно избухване вечерта, което завърши с разклатените ми зъби и невъзможността ми да обясня на Водолея, че и аз бих предпочел да пътувам с него и колата, отколкото с автобус, но още не са ми определили точната дата, и не мога да му кажа в кой ден да си вземе отпуск, за да дойде с мен. Неспособността ми да го убеждавам в каквото и да било ми спечели няколко удара и закана да се науча да си изяснявам нещата, за да не се налага да се стига дотук. Предполагам като дете винаги са го изкарвали виновен, за да е сособен да вижда конспирация във всичко, което се случва около мен. Гвоздеят на вечерта беше моя въпрос дали няма да става вече от компютъра, за да седна аз. Какво последва ми е трудно да опиша, понякога просто удари не са достатъчни, трябва да има притискане, задушаване… Резултата са двата зъба и някакъв пристъп, който ме връхлетя, и беше продружен с много трудно поемане на въздух и треперене. Което от своя страна събуди чувството му за вина и ето ме сега на компютъра. Компютъра винаги е бил източник на най-големите ни проблеми. Имал съм доста периоди, в които не сядах на него, за да има мир вкъщи. Но така или иначе мир нямаше, макар наистина да бе по-спокойно на моменти. И аз реших,че компютъра е мое право, което няма да дам така лесно, дори с цената на разклатени зъби и последвали милион условия за ползването му.

„Да измислим ли нещо за имения ден?“ Това ме попита, когато всичко утихна. Така и не разбирам до днес как в неговата глава тези изпълнения се изтриват за секунди, сякаш не са били и той се връща бързо към едно нормално „аз“, което пита ежедневен въпрос. А моето „аз“ така и не разбрах кога и заради кого се изгуби.

07.01.2013г.
Ив

One thought on “Имен ден

  1. не знам защо давам на подобни постове „like“… натискам бутончето в знак на уважение към теб и смелостта ти да напишеш това. не всеки би могъл да го направи.

Вашият коментар

