Не ми се сърди

Не ми се сърди, когато забравям колко много те обичам. Моля те, не го прави. Занеш, че ще си го спомня много бързо. Знаеш, че си всичко, което искам да имам, знаеш, че си единствения, пред който се показвам всякакъв, знаеш, че мога да ти простя всичко, знаеш, че ще ти се моля да ми простиш всичко… Не мога да спя, когато не те усещам зад гърба си. Не мога да правя нищо без теб. Бих умрял, ако никога повече не те погледна в очите, когато си си ти, когато ме обичаш, когато ме докосваш внимателно. Не ми се сърди. Всеки път, когато съм си мислел да си тръгна, съм усещал почти физическа болка само от мисълта, че няма да съм вече с теб, че няма да делим един дом, че няма да се смеем на нашите неща, че няма да плачем на нашите неща. Аз знам как всеки, който чуе историята, ме пита защо не съм си тръгнал. Дори не искам да им обяснвам, че аз те разбирам, че аз те познавам и знам защо го правиш. Познавам те. Повече, отколкото познавам себе си. Познавам всяка извивка, всяка гримаса. Както ти познаваш мен. Как мога да си тръгна от това?
Не ми се сърди. Никога и нищо няма да обичам както теб, каквото и да си ми причинил. Дори и целия свят да не може да ни разбере.

10.01.2013г.
Ив

Вашият коментар

