Преди да припадна…

За фон

Идва към мен. Не знаете колко красиви сини очи има. Тъмно сини, не небесни. Различно сини. Различни като него. Като него няма нищо друго. Идва към мен. Застава над мен. Висок е. Обожавам колко е висок. Трябва да вдигна глава, за да погледна лицето му. Трябва да се вдигна на пръсти, да го хвана за врата и да го придърпам надолу, за да го целуна. А когато ме прегръща, ме обгръща целия, губя се в него. Гледа в мен. Пръстите му са върху устните ми. Само връхчетата. Не знам какво ще направи. Не знам дали ще бъде груб или нежен. Очаквам и стомаха ми се свива. Приятно свиване, след което едни тръпки минават по цялото тяло. Не винаги ме е страх от реакциите му. Понякога нямам търпение за реакциите му. Дишам тежко с полуотворена уста и пръстите му върху устните ми. Той знае, че очаквам. Усмихва се. Наслаждава се, че го искам. Хваща ме през кръста и ме придърпва към себе си. Допирам се в него. Тялото му, погледа, ръцете му, завива ми се свят, понякога толкова много ми действа… Притварям очи, става ми топло, може би ще припадна… Тогава се навежда. Изведнъж и рязко, и започва да ме целува. Не си поемам дъх преди да го направи, и вече не ми стига въздуха. Но не искам да спира, искам да продължава, да продължава докато наистина припадна.

Ще припадна после, когато свършим. Толкова рядко го искам толкова силно, че когато свърши ми става много тъжно, че усещането е спряло и не знам кога ще се върне. Ще припадна или ще заплача.  А той обича и двете. Обожава да вижда влиянието, което има върху мен по всякакви начини. А аз не си се представям без това влияние, то е половината ми същност. Ако не и повече.

16.01.2013г.
Ив

2 thoughts on “Преди да припадна…

  1. Толкова истински описваш страстта, че на моменти се чудя реално възможно ли е това усещане или аз още не съм го изпитвала.

  2. Възможно е дотолкова, доколкото аз съм го усетил така. Надявам се да го изпиташ и ти, не по моя начин, а по начина, който би ти харесал най-много.

Вашият коментар

