Обичам те, защото…

Не обичам Свети Валентин. По план график винаги тогава изпадаме във някоя семейна драма и очакванията ми да прекараме празника приятно, като двойка, се сгромолясват с гръм и трясък. Въобще не си правих илюзиите да отбелязвам деня тази година, особено имайки предвид, че преди няколко дни стоях на вратата с чанта в ръка и бях на път да си тръгна. Но една от причините да обичам толкова много Водолея е, че понякога в най-неочаквания момент прави прекрасни неща и ме кара да забравя всичко негативно, което се случва между нас. Тази сутрин ме събуди с един лист, на който беше написал причините да ме обича. Знам, че идеята не е негова, видяхме го у  една приятелка, която за годишнината с гаджето й беше облепила цялата им спалня със над сто сърчица и на всяко едно от тях пишеше причина да го обича. Е, да, причините на Водолея върху листчето са далеч по-малко от сто и не си е играл да изрязва сърчица 🙂 . Някои от тях може да не ви се сторят съвсем в ред, някои от тях преполагам е изровил от интернет, не са му дошли на ум от само себе си, някои се преповтарят, само че казано с други думи. Няма значение. Не мога да ви опиша колко много значи това от човек, който не обича да говори прекалено мило, не е романтичен, трудно си признава чувствата и му се отдава много повече да е груб, отколкото нежен. Не можете да си представите какво е за мен той да седне и да отдели време за нещо, което той самия намира за глупост, и го прави само защото знае, че на мен ще ми хареса. Преди време му показах този мой разказ, в който съм описал как се влюбих в него. Не мислих, че съм го впечатлил особено, но той каза че това било най-подходящия момент и начин да ми се реваншра. Това е повече от реванш. И няма значение, че докато сутринта се просълзявах и умилявах като чета листа, вместо да ме целуне, той каза „Хайде, стига лигавщинии!“. Знам, че се радваше на реакцията ми. Обичам го, защото заради мен се опитва да се пребори със себе си и се опитва да стане това, което вярва, че ще ме направи щастлив. Често не му се получава. Но когато му се получи, ми спира дъха. 🙂
А ето защо ме обича той:
1. Обичам те, защото си преживял нещо, след което много други хора не биха оцеляли. Аз нямаше да оцелея. И ако си мислиш, че умът ти е messed up, трябва да знаеш, че всеки друг на твое място, щеше да е напълно изгубил връзка с реалността, а ти не си.
2. Обичам те, защото въпреки всичко, което ти се е случило, продължаваш да бъдеш добър с хората и не си се озлобил.
3. Обичам те, защото бях първия, на който каза най-голямата си тайна.
4. Обичам те, защото ми вярваш и ме следваш, без да питаш как и защо.
5. Обичам те, защото с теб имам семейството, което никога не съм имал с кръвните си роднини.
6. Обичам те, защото остави твоето семейство, за да бъдеш с мен.
7. Обичам те, защото не си тръгна нито веднъж, а имаше причина да го направиш много пъти.
8. Обичам те, защото се смеем на едни и същи неща.
9. Обичам те, защото гледаш с мен филми и сериали, които не ти харесват, само за да стоиш прегърнат у мен на дивана.
10. Обичам те, защото приемаш хората, такива, каквито са и нямаш предразсъдъци.
11. Обичам те, защото въпреки, че имаш причини да се държиш неадекватно пред приятелите ни, ти си винаги gathered together  и не показваш кога се чувстваш слаб.
12. Обичам те, защото се държиш добре дори с тези мои приятели, които не харесваш.
13. Обичам те, защото не можеш да спиш както трябва, ако не съм до теб на леглото.
14. Обичам те, защото се съобразяваш с желанието ми да не интимничим пред хората.
15. Обичам те, защото си по-умен, отколкото си мислиш.
16. Обичам те и те искам не по-малко от преди, въпреки, че си мислиш, че промените във външния ти вид са ме отблъснали.
17. Обичам те, защото след толкова време виждам понякога същото прехласване по мен в погледа ти, което видях в деня, когато се запознахме.
18. Обичам те, защото хиляди пъти си ми казвал, че никога не си си представял, че можеш да бъдеш с някой толкова красив, като мен.
19. Обичам те, защото си безкрайно красив, и преди, и сега, въпреки, че ти не го осъзнаваш.
20. Обичам те, заради начина, по който ми дишаш в ухото, когато правим секс.
21. Обичам те, дори когато не ти се прави секс.
22. Обичам те, защото си ми казвал, че физически може и да е друг, но емоционално аз съм ти първия.
23. Обичам те, защото си признаваш всички грешки, без да те е страх от последствията и без дори да е имало вероятност аз да разбера за тях, ако не ми кажеш.
24. Обичам те, защото ме имаш за свой спасител.
25. Обичам те, защото носиш халката, която ти подарих и защото видях подписа ти в един форум – Married not by law, but by heart.

14.02.2013г.
Ив

Вашият коментар

