Иън ми липсва

драконЗа Иън мога да пиша много. Той е цяла една вселена в малкия ми свят. Имам да разказвам как се запознах с него, какво си пишехме в началото, какво сега, кога се зародиха чувствата ми към него… Да, той е един от тези вълшебни хора, в които се влюбих въпреки, че съм с Водолея. Или пъл точно заради това. Имам да разказвам много. Но сега просто искам да кажа колко много ми липсва.
В болница съм. Липсва ми и Водолея, разбира се. Въпреки кретенските му изблици понякога, той знае как да обгрижва някой, когато не му е добре. Както ми липсва и сигурността, която усещам около него, когато не е агресивен.
Но Иън… Иън се превърна в ежедневие. Всъщност първо в ежедневие, после във влюбване и накрая в обичане. Спомням си колко дълго ми отне, докато призная чувства и как бях сигурен, че той отдавна го знае. И бях прав. Опознах Иън. Разпознавам настроението му под емотиконите. Видях чертите му, които не ми харесват. Твърде малко са на фона на всичко друго, което ме разтапя. Знам, че му харесва, когато признавам чувства. Свикнахме един с друг. Да се имаме всяка вечер за по малко, дори понякога  да спорим и да не сме на една вълна. Свикнахме със задължението да си пращаме целувка на всяко здрасти и целувка, и прегръдка на всяко чао. Свикнах, че в края на деня е той, да ми се усмихне, аз да му се усмихна и дори разговора да не протече както трябва, да знам, че все пак е влязъл заради мен, за да ми отдели от времето си. Знам, че се притеснява за мен. Знам как аз бих направил всичко, което зависи от мен, за да му е добре.
Разпиляни мисли, знам. Мисли, които ми минават по цял ден напоследък, откакто заради болестта и болницата той не може да бъде края на деня ми. Непълно ми е. Нужен ми е. Не спирам да си представям как го виждам и се хвърлям на врата му да го целувам. А той е само виртуален… Липсва ми да ме попита „Как си, бебо?“. Липсва ми дори да направи някой коментар, който ме дразни. Липсва ми. До болка ми липсва. Знаех колко много значи за мен, но не знаех колко много ще ми липсва само след няколко дни.

Звучи ужасно, но дано да му липсвам и аз.

27.02.2013г.
Ив

Вашият коментар

