Жалка гледка

Това ми излияние е предимно за секс, предупреждавам. Не особено нежен секс.

Мразя, когато се вдъхновява от разни филми. А за последния аз съм си виновен, защото аз го гледах. И дори не разбирам как понякога прави връзките между едното и другото. Преди години, прещраквайки каналите, попаднах на стар филм с Фара Фосет(не знам кой е филма и не искам да го търся), в който някакъв мъж я малтретираше, държеше я опряна до стената и й удряше силни шамари, след което, докато тя все още трепереше, я целуваше. На Водолея това му стана много любимо. Било си нашата BDSM игра. Не е. Нито за него, нито за мен. За него отдавна секса е средство да ме контролира и да ми показва как може да си позволи всичко с мен. За мен е… Трудно ми е да обясня, но наскоро се успокоих, прочитайки, че и други жертви на сексуално насилие изпитват подобни неща. А именно – противно ми е, отвратително ми е, когато го прави. Мразя как ме третира като някакво нищожество, което няма право на нищо. Изпитвам срам от начина, по който ме унижава. И ми харесва. Чувствам се поставен на мястото си, не вярвам, че заслужавам нещо друго, и като го прави унижавайки ме, го усещам все едно нещата са в норма и не се притеснявам както при нежния секс. Възбужда ме понякога, когато го прави така, противен съм си сам на себе си, но като че ли ми е по-лесно да се справя с този секс, отколкото с чувствения. Не винаги възприемам секса като нещо, с което трябва да се справям. Но често.
Вчера гледах сериал, в който един бивш затворник каза как в затвора човек трябва да поиска разрешение, дори за да си поеме въздух. Водолея веднага се влюби в това изречение. И веднага го приложи на практика, докато правехме секс, той затискаше устата и носа ми, а моята задача беше да му се моля, без думи, да ми позволи да дишам. Гледката е жалка, разбира се. Безгласните молби, съчетани с остатъка от скорошната ми пневмония, ми докараха такъв недостиг на въздух, че бях на крачка да припадна.  На четвъртия път, в който ми отпуши устата, за да си поема въздух, свърших. Знам. Отвратително е, че някой се възбужда от такива неща. Аз съм отвратителен. Аз съм като едно животно, което не може да се контролира нито физически, нито психически. Но все пак ми изглежда по-правилно за мен. Нищо, че това ме смачква понякога.
– Знаех си. – каза ухилен Водолея, когато свърших. Понякога, много рядко, се чудя дали той не ме накара да харесвам такива неща, заради тоталния му превес над мен.

08.03.2013г.
Ив

Вашият коментар

