Акроним

Оставих се да ме обземе това чувство и не мога да кажа, че не съм за обвиняване, защото знаех, че ще го изпитам, преди да се впусна.

Бих го повторил. Ако сега ми се даде шанс да започнем разговора ни отначало, бих го повторил същия, за да стигна пак до това чувство.

Искам да можех да го кажа директно, без заобиколки и недомлъвки. И ще го направя все някога, ако не го разгадаеш сам.

Чакал съм много неща през живота си, но определено тези, които не съм чакал са ми се отразили повече. А никога не съм очаквал някой като теб да се появи.

Абсурдността на всичко прави усещането много по-силно, сякаш съм попаднал в друго измерение, в което съм си само твой. Или ти – мой.

Мисля си хиляди неща, които не тряба да мисля, страх ме е от силата на всичко, страх ме е от чувството, страх ме е че те отблъсквам и че те притискам едновременно.

Търся да видя в думите ти, че ще ми отвърнеш със същото. Не го заслужавам. Но така ми се иска…

Едва ли някога ще си простя, за това което ще ти причиня, ако разбереш за какво говоря тук. А и да не разбереш… Но на себе си причинявам повече.

10.04.2013г.
Ив

Вашият коментар

