Имагинерно спасение

Бях му набрал толкова много… Тези дни бяха просто отвратителни, Водолея показа надмощието си по всички начини, и физически, и  психически, и сексуално, и… Всякак. Не знаех в коя минута ще откачи и ще започне да ме побърква отново. За момент помислих дори, че ще приключи с мен. В смисъл – буквално да приключи с мен и жалкото ми „аз“, явно и на тялото ми му дойде повече в един момент и не можа да поеме всичко, което се изля тези дни. И реакцията беше леко стряскаща, помислих че няма да доживея сутринта този път. Бях си замислил един пост, в който да опиша как се чувствах в този момент, и въобще през всички смазващи моменти от последната седмица, пост със червена точка, в който да разкажа как с няколко думи той върна назад половината напредък, който бях постигнал в това да изпитвам удоволствие от секса… И ще има такъв пост, защото последните дни наистина бяха кошмар, нямаше на кой да кажа, а наистина ми се искаше по едно време… Но не сега.

Бях му толкова… Не исках да го поглеждам. Но бях до него, когато прещракваше каналите и попадна на новината по телевизията. За момент помислих, че е забравил да диша. Лицето му… Видях сълзи за секунди, видях болка, видях как нещо го смаза отвътре. Той рядко показва чувства. Но сега дори не можеше да ми отговори на това, което го питах. В един момент се разплака с глас, а това е… За шест години съм го виждал едва няколко пъти. Докато го прегръщах сто пъти каза, че всичко е наред, но трябва да си сляп, за да не разбереш, че лъже. Целия ден не знае къде се намира, не говори, не чува какво говоря аз…

Знам, че е започнал да харесва този актьор, докато е бил още съвсем малък. Знам че е било едно от онези тийнейджърски влечения по известни, но при него е било примесено с ефекта от побоите вкъщи, и фантазиите му не са били само еротично-романтични, а са се разпростирали до там да си представя как идва да го спаси. Водолея мрази да се показва слаб, мрази да се оставя да го контролират, мрази да бъде пасивния, във всички отношения, в които можете да си помислите. Но си спомням, че наскоро попаднахме по някаква телевизия на сцена, в която този актьор играеше полицай и казваше на някой какво да прави, Водолея каза, че му се подкосяват краката само като си представи, че говори на него така. Разбирам го напълно. Бил е едно от неговите имагинерни спасения от реалния свят, както и аз имах много такива. И това е превърнало актьора в нещо по-специално за него. Наш познат веднъж коментираше как този актьор се бил пропил и на нищо не приличал вече, а Водолея го прие едва ли не като лична обида и започна спор за това, какво страхотно излъчване има актьора и е без никакво значение външния му вид. Бях свидетел на тези неща, сещам се  и за други негови реакции покрай този катьор, знаех, че е нещо много важно за него, но чак днес разбрах колко важно.

Не мога да го гледам такъв. Може понякога да се самозабравя с мен и другите да очакват, че ще искам и той да се чувства зле, но това съвсем не е така. Мразя да гледам да го боли, мразя да не се чувства добре, да изглежда слаб. Може би е от егоизъм и просто не искам да имам слаб човек до себе си. Но ме убива да го гледам така смазан. И забравям как се чувствах последните дни заради него. Знам, че за да си изгради такова усещане към напълно непознат актьор е изпитвал ужас подобен на моя, и са му се случвали неща, не същите като на мен, но не по-малко болезнени. А такива емоционални травми няма как да не се отразят на начина на мислене на един човек, няма как да не изкривят реакциите и поведението му. Как да му се сърдя за това, което се случва, след като вината не е негова?

Знам, че няма да запълня дупката, която му остави смъртта на този актьор. Знам, че няма да спре да го боли за секунда, само защото съм го прегърнал. Но знам и виждам за пореден път как въпреки всичко, ние просто сме се намерили, едва ли някой може да ни разбере по-добре, отколкото ние се разбираме един друг. И знам, че е идиотско да си го помисля точно сега, но това ме радва.

06.05.2013г.
Ив

Вашият коментар

