Накратко за Хризеида

Късно е много. Спи ми се, трябва да лягам и ужасно ме боли глава. Но исках да кажа две думи за един човек, за който отдавна трябваше да съм казал нещо. Защото тя е специална и заслужава. И ме усмихна. Тя винаги ме усмихва. И често успява да ме изненада. Прати ми ето този филм:

Първо е на любимия ми испански език, второ е по тема, която до някаква степен се доближава до мен и нея. Не знам дали това е начин да ми каже, че е навита на всякакви социални ескмерименти, за да има нещо между нас. Но тя така или иначе вече се е навивала на достатъчно неща заради мен. Хризеида е едно смело, рискуващо същество, изпълнено с решимост, която не можеш да предположиш, че има в себе си, защото изглежда крехка. Не е крехка, може да се бори със всичко и всички, за да получи каквото иска. Обикновено го получава. Слаба е с тези, които обича и които я обичат, с тях се отпуска. Не знам с какво привлякох толкова динамичен човек, не знам с какво заслужих тя да приема странни ситуации, за да изживее някакви моменти с мен. Не знам, но се радвам, че тя имаше тази смелост и любопитство да допусне да й се случи нещо с мен. Съжалявам за моментите, когато вследствие на всичките ни необичайни истории, нея я заболя. Затова и прекратих всичко. Още ми се усмихва всичко, когато й видя лъчезарната руса физиономия, която звучи винаги много категорично, но всъщност е готова всичко да пробва преди да отсече нещо завинаги. А как ме е карала да се чувствам в по-интимен план… За това ще има нов, отделен пост, някой ден. Защото има ужасно много за описване и защото е една от най-любимите ми части от пъзела, който ме съставя. А и казах, че този пост ще е кратък.
Хриз, не знам имаше ли послание с този филм от теб, или просто нещо си рисуваш на ум, или пък просто си сетила за мен. Мога да кажа само едно – ако не страдаше толкова много от сложността на всичко около мен, със сигурност щеше да присъстваш по-осезаемо в живота ми. Макар че ти и сега присъстваш донякъде. За да ме усмихваш ненадейно от време на време. Имам да ти връщам страшно много усмивки.

22.05.2013г.
Ив

Вашият коментар

