Виновни

Извиних му се. Много, много, много пъти. Казах колко съжалявам и че грешката е в мен. Истината е, че не вярвам и за секунда, че грешката беше в мен. И сега хем ме е яд, че си развалихме настроението заради моята реакция, хем ме е яд на мен, че се оставих отново да се извинявам и моля, когато ми се иска и аз да обвиня някого в нещо. Не, не става въпрос за Водолея, а за Иън. Иън, който на моменти копира с точност държанието му и отношението му. И аз губя ума, и дума. И дори когато в моите си очи съм прав, започвам да се извинявам и да се моля, само и само нещата да са наред накрая. И нещата са наред накрая. Уж. Но са оставили у Иън усещане различно от това, което е у мен. А безкрайно много ми се иска да съм винаги откровен с него и да му казвам точно това, което си мисля. Не мога. Точно в тези ситуации не мога. Наяве излиза цялото ми приспособяване към връзката с Водолея и го прилагам и в тази връзка. Но днес така ми се искаше да му кажа колко ужасно много не е прав и начина, по който се изказа, заслужаваше дори по-остра реакция от моя страна. Добре, че не го направих обаче. Просто щях да удължа агонията и да се чувствам на финала два пъти по-виновен, отколкото в момента.

Заслужих си го обаче. Прекарах няколко вълшебни седмици, в които от нищо и никой не ми пукаше, и в които с Водолея си се бяхме отдали изцяло един на друг, смеехме се, докосвахме се, обичахме се… Не съм идиот, знам че това не може да продължи вечно и е период, знаех че в даден момент нещо ще го скапе. Но не вярвах, че аз ще съм този, който ще го скапе.

Загледах се. Загледах се ужасно много по човек, който няма нищо общо с това, което харесвам външно. Въпреки това не мога да спра да си представям някакви неща. Не знам кое е, усмивката ли, погледа ли, лъчезарността ли, увереността ли, самоиронията ли… Може би защото намирам всички тези неща у него, а външния му вид не предполага да ги има у себе си. Пленяващ е. И много, много хетеро. Което, разбира се, е много по-добрия вариант във случая. Убийте ме, не знам защо се случва толкова често да залитам по други. Поне в случая е просто заглеждане и някакво влечение, което грам не се базира на чувства. Но защо се случва, не знам. Не го търся, не го искам. Обичам Водолея. Обичам го! И не искам абсолютно никой друг. И това са някакви инстинкти. Може би на неизживяни тийнейджърски залитания. Не го правя нарочно. В никакъв случай.

Не се въртя около тях по принцип, оставил съм една зона на Водолея, в която рядко се появявам. И приятелите му от тази зона са ми твърде далечни като начин на мислене и разбирания за живота. Но не ми пречи, това са си неговите нужди. Случайното ми завъртане там за малко, доведе до това да се впечатля от съответния. А в един от следващите дни се случи така, че за малко бях седнал до него, разказваха се някакви смешни истории, и докато той обясняваше нещо и се смееше, сложи ръка на коляното ми. Не знам как не припаднах. Попих всяка една секундичка, в която докосването продължи, прибрах се вкъщи на пожар и после се изпразних, с представата за това как правя секс с него. След това ощя няколко пъти, докато бях с Водолея, си представях него. Да, ужасно е, виновно ми е, имайки предвид целия хубав период, който ни се случва напоследък. Исках просто да се гръмна, че го правя, но беше извън контрола ми. И си помислих, че предизвикквам съдбата да ми развали хубавото усещане с Водолея. И това не закъсня. Историята с Иън тотално ми скапа вечерта и ми уби настроението. И дори след края на виртуалния ни разговор останах достатъчно огорчен от себе си и ситуацията, за да ми проличи. Което доведе Водолея до това да ме  прегръща и целува, да ме пита какво има, какво усещам, а аз като идиот да не мога да му кажа нищо. Развалих си страхотното усещане от последните седмици. Заслужавам си го. Но много се радвам, че този път Водолея не пострада по никакъв начин заради моите глупости и определя реакцията ми като резултат на обичайните за мен дразнители от миналото. Все още виждам благоразположението му към мен. Не може ли още мъничко да продължи хубавия период…

29.05.2013г.
Ив

Вашият коментар

