Въпреки, че ще го прочетеш или точно заради това

Влюбих се в теб. Толкова безумно, ужасно много, че на моменти не ми стигаше въздуха. Буквално не ми стигаше. Няколко пъти съм припадал, мислейки си за теб. Докато си представях как съм с теб или докато осмислях, че не мога да съм с теб. Не ти го казах, разбира се, щеше да е прекалено вмешателство в живота ти, да те натоварвам и с това. Размиха ми се границите отдавна с това вмешателство, но проблема май е, че не толкова аз се намесих в твоя живот, колкото омесих теб в моя. Видях ни заедно. Бил съм влюбен и в други преди теб, откакто съм с Водолея – Стрелеца, Везните, Иън, Хризеида  и още един-двама. Разликата с теб е, че с тях знаех, че е нещо временно, знаех че няма да си прекъсна връзката заради тях, може да ми е минавало за секунда првз ума, но е било за кратка секунда. А с теб не го знаех, дълго време не го знаех. Въпреки, че ти май не го разбра. Видях ни заедно, представях си ни като двойка, представях си ни че живеем заедно, представях си как идвам при теб, как се запознавам с приятелите ти. Мислех за това по цял ден, по цяла нощ. И в един ден се осъзнах, че го искам. Повече от всичко друго го исках. И усещах безкрайнна нужда да го направя.
Но го осъзнах много късно. Покрай теб вече имаше друг човек и ти беше включил копчето на самоконтрола и беше започнал да забравяш за мен. Знаеш ли какво правих, за да си притъпя болката? Представях си, че сме заедно. Представях си, че съм дошъл при теб и че живеем заедно двамата някъде. Питах те коя смяна си и пишех нещо като измислен днвеник за това какво евентуално бихме правили, например „Днес се събудихме към 10 сутринта, излизахме на разходка до еди къде си, после те изпратих на работа, сгтовтих ти еди какво си докато те нямаше, като се връна вечеряхме, гледахме еди кой си филм и правихме секс.“. Това продължи със седмици. Записки за всеки ден. Да, знам колко жалък звуча. Но аз съм често такъв и вече не ми пречи за какъв ще ме помислят. Задълбавах в теб, защото всичките ми усещания спрямо теб бяха толкова вълшебни, че не исках и за секунда да ги губя. За сметка на теб. Който прогресивно с всеки ден ставаше все по-дистанциран. Така и трябваше. Дори това целях в началото на разговорите ни. Защото не смятах, че аз ще се влюбя до степен да съм готов да хукна към теб и ме беше страх да не изпиташ нещо до толкова сериозно, че да те нареаня прекалено  с невъзможността да сме заедно. Кой да знае, че само мен ще ме боли накрая…
Да, знам, че ще го прочетеш. Но искам да разбереш колкото значителен си бил за мен. И си. Не за да предприемаш нещо, това е отдавна изгубено. И не защото моето влюбване е някаква велика привилегия. Но ми се струва, че не ти го казах достатъчно ясно, за цялото това време.  А искам да ти го кажа, най-вероятно от егоизъм.
Дали ме боли сега понякога? Боли ме. Винаги ще ме боли, кога по-малко, кога повече.  Понякога, когато си чатим ме раздира отвътре, че вече не ми пишеш  като преди. Настоящия хубав период с Водолея се случи, защото аз реших че ще направя всичко възможно да изляза от дупката и ще се отдам на нещо по-достъпно. А какво по-достъпно от Водолея? Навих си на пръста как той е единствения чоек, който ме иска и остава с мен въпреки странностите ми, и изживях поредното ново влюбване в него.
Дали така забравих чувствата си към теб? Не, няма да ги забравя. Аз си ги харесвам тези чувства и си ми харесва да се потапям в тях. Просто вече не го правя ежедневно, ежечасно и с риск за здравето, а в малко по-допустими дози. Възпрял съм се десетки пъти досега да ти напиша директно чувството, което изпитвам . Няма да го напиша никога. Но ти много добре знаеш кое е, нали?

03.06.2013г.
Ив

Вашият коментар

