Знам какво искаш да ми кажеш

Вярвам в много глупости. Живея в собствени светове и си вярвам на хилядите безумни теории за четене и втълпяване на мисли, за силата на мисълта, вибрациите, енергиите… Вярвам и че тези хора, с които се обичам истински, ме усещат физически и психически, дори през хиляди километри разстояние. Водолея, знам, че ме усеща по погледа. Поглежда ме и знае всичко. Не преувеличавам. А може би е не заради моята сила на мисълта, а защото е присъщо на тази зодия. Да, около мен има още един много любим водолей, който ми влияе с две натиксания на клавиатурата. Иън. Който може с две думи да ме накара да се почувствам нищожен, такава сила има той. А защо я има? Заради моите чувства към него. Градени бавно и славно години наред. Разбира се, имаше преломен момент и това беше, когато му разказах, онези най-черните тайни от миналото ми, които не искам да казвам на никого. Когато му ги казах, разбрах, че съм го направил, защото харесвам всичко, което е. Не знам какво той е усетил, но малко по-малко се доведохме до момент, в който спонтанно исках хиляди пъти да напиша „обичам те“, но се спирах от страх да не го стресна. А исках, много исках. Започвах много пъти някакви идиотски монолози от рода на „искам да ти кажа нещо, което ще промени всичко, не знам дали ще можем да си пишем после, дали няма да те отблъсна, по-добре да замълча…“ . И замълчавах. Докато един прекрасен втори август(да, помня датата, защото значи много за мен), на поредното “ искам да ти кажа нещо, обаче…“, той ме прекъсна и написа „Знам какво искаш да ми кажеш. И аз искам да ти кажа същото.“. Аз, за себе си, в моя живот, до този момент, нямам по-красиво необяснение в любов. И досега като се сетя ми се свива стомаха. И изпитвам огромна, ужасна физическа нужда да го прегръна физически. Да, след това в една черна за мен вечер, в която му изкарах акъла с недомлъвки за самоубийства, той ми написа директно, че ме обича. Изпитвам още вина, че го докарах дотам, да трябва да ми го каже за първи път  в такъв момент. Но не съм се съмнявал и за секунда, дали е вярно.

Иън ме усеща. Не знам дали е от чувствата ни или защото е интуитивен водолей. И не ми пука, обичам да бъда усещан от него. Често пъти ме е питал „какво става“ въпреки хилядите ми уверения , че всичко е наред, питал ме е „плачеш ли“, когато аз си подсмърчам сам, на хиляди киломери разстояние, без да съм казал нищо по въпроса. Веднъж му се зави свят, когато и на мен. Веднъж позна точната поза, в която съм седнал. Да, който иска може да каже, че е съвпадение. За мен не е. Днес ми написа сто пъти „обичам те“. Не си го казваме чак толкова често, даже обратното. На въпроса защо го казва толкова често днес, отговори „знам, че имаш нужда да го чуеш“. И имах. Без дори бегло да съм му споменал причината да ми е криво днес. Защото просто се усещаме…

Често пъти сме си мислили какво щеше да е, ако го нямаше Водолея, когато се запознахме, какъв ли щях да съм аз, какъв щеше да е той и най-вече какви щяхме да сме заедно. В този живот няма да разберем. Но ето тук съм описал как ще дочакаме да разберем.

13.06.2013г.
Ив

4 thoughts on “Знам какво искаш да ми кажеш

    • Много ти благодаря, радвам се че се е харесало на някой, благодаря и че отдели време да го прочетеш.

Вашият коментар

