Иън

Казвал ли съм колко много обичам Иън? Казвал съм го. Но винаги мога да го повторя и никога няма да е излишно. Иън не е просто някой случайно намерен в интернет, не е просто някакъв познат на другия край на света. Иън… Иън е част от мен вече две години. Всъщност пиша си с него от близо седем, но последните две бяха тези, които ни направиха близки. Да, знам, как според много хора интернет близостта е илюзорна, и не носи нищо. Не винаги. Нашат не е илюзорна. И носи много. Иън играе огромна роля в моя живот. Той ми е помагал, той ме е разбирал, той ме е изтрайвал, той ме е разсмивал, той ми е прощавал. Имам няколко момента в живота си, когато не знам как щях да се справя без него. Може би щях, но факт е, че се справих с негова помощ. Свикнах с Иън. Не си представям живота си без него. Понякога имаме периоди, в които не успяваме да си пишем всеки ден. Но те са рядкост. И няма, подчертавам дебело, няма ден, в който да не съм се сетил поне веднъж за него. Но обикновено се сещам много по-често. Иън е част от мен. И силно вярвам, че и аз съм някаква малка част от него.

Обичам да се притеснявам и за най-малките неща и при най-малкото закъснение или непоява на някого да ми минават какви ли не лоши неща през ума. Винаги съм си мислел скрито, че щом се притеснявам, всичко е наред. Този път не беше. Знам че инцидента не е бил ужасно, безумно опасен, знам че не се е наранил прекалено тежко, знам че ще се оправи. Но изпитах ужас, когато ми го каза. Ужас от егоизъм, предполагам. Не мога и не си представям той да не присъства наоколо, но си припомних, че той е човек като всички нас. Мисълта, дори секундната мисъл, че мога да го изгубя някога, ме ужасява. Не мога да го изгубя. Не искам. И няма. Каза, че е осъзнал, че трябва да ми казва по-често, че ме обича. А аз трябва да съумея някак да му го доказвам по-често. Защото няма никой друг, който може да накара да ми се свива стомаха само като напише „Как си, бебо?“

23.09.2013г.
Ив

Вашият коментар

