Понякога само

gay kissРъка в ръка и тяло в тяло,
от две превръщат се уж в цяло,
и уж съм с теб, но не съвсем.
Сънувам някой друг до мен.

През пръстите ти го докосвам
и всичко става много просто,
без да мисля, само чувствам, усещам.
С него си вярвам за всяко нещо,

така, както със теб не мога.
Той е друг свят, пали друг огън,
макар да си център на мойта вселена,
той връща дъха ми от време на време.

Другия път ще сме само двама,
понякога само се будя в измама,
от него написана във моите мисли.
Аз съм си твой, а той за друг е истински.

24.10.2013г.
Ив

Вашият коментар

