Прелюдия

Предупреждавам, че този разказ е почти изцяло за секс и има някои по-директни думи и фрази, които може и да не ви допаднат.

Стои на дивана, зазяпан в някакъв филм. Не поглежда към мен. А аз не мога да откъсна поглед от него, знаейки какво ми се върти в главата. Изключвам лаптопа и затварям капака му. Винаги е безкрайно доволен, когато сам стана от интернет пространството, и то в сравнително ранен час, без да ми се е наложило да ми го казва.  И докато уж не гледаше към мен, виждам една самодоволна, едва забележима усмивка на лицето му. Което ме подканя още повече.
Ставам, отивам до дивана и сядам до него. Продължава да не ме поглежда, но ръката му се озовава на врата ми, а палеца му прави някакви съвсем бавни, галещи движения. Има дни, в които секса и докосваниията ме ужасяват. Но този ден е точно обратното. И от плахите движения на палеца му дишането ми се учестява. Завъртам се така, че да се окажа седнал в него, с лице към него, и с единия му крак плътно опрян в чатала ми. То ме поглежда, а аз започвам да го целувам. Не бавно, не нежно. Така, сякаш не съм го целувал и виждал от безкрайно дълго време. Ръцете ми са на врата му, а аз неволно се движа леко напред-назад по крака. Вече усещам как кръвта от главата ми слиза на друго място, а той… Той се подсмихва, докато го целувам. Добре знае какво значи да сложа крака му между моите. Смее се, не знам точно защо, може би защото за втори път тази седмица поемам инициативата, а толкова често рядко се случва. Все се надявам, че това го радва. Но той, макар и с усмихнат глас и лице ми казва:
– Гледам филм.
Спира да ме целува, поглежда пак в екрана. Аз все така стоя обкрачил крака му, измрънквам под носа си някакво „ок“, и тъкмо когато се каня да стана, уж загледания във филма, си слага ръката между краката ми. И дори без да я движи, това ми действа толкова, че изстенвам на глас. Не ме поглежда, но го виждам, че се усмихва. Приемам го като знак, че все пак ще продължим след края на филма.
Не ми се чака края на филма. Има едно изречение, което винаги действа на него, и в някои  случаи действа и на мен. Навеждам се към ухото му, казвам тихо и бавно…
– Чукай ме.

Казах на Иън, че другия път, когато правя секс с Водолея, ще си мисля за него. Излъгах. Твърде силно усетих днес Водолея, за да мисля, за който и да било друг.

Обичам си го. Много. Каквото и да се случва през останалото време. И се разпадам в ръцете му.

02.02.2014г.
Ив

Вашият коментар

