Обичан

Понякога имам особено мрачни моменти. Когато нищо няма смисъл, когато всичко е отчайващо, безнадеждно. Понякога сам се навирам в тези моменти, защото са ми по-лесната форма на съществуване. А понякога моментите сами си идват, с гръм и трясък. И понякога почти без малко ме довършват. И преди десетина дни един такъв момент беше с пълна сила. И ако понякога ме е страх от смъртта и не намирам смелост да мисля за самоубийство, то последния път не беше така. Последния път, когато го гледам от този момент, ми е дори леко стряскащ, защото по-силно досега не съм искал да го направя и да приключа. По някакъв начин всички, които се появиха тогава и ме измъкнаха от това желание, бяха там абсолютно навреме. Но може би следващия път няма да са.

Понякога ми се иска това да не е просто тъмен ъгъл и това да не са само негативни публикации. Защото има моменти, когато се чувствам обичан и значим за някого. А когато усещането се отнася до Иън, или до Водолея, може да се каже, че направо съм щастлив. А в случая се отнася и до двамата. Рядко се засичат толкова хубави периоди и с двамата едновременно. А може би сега е така, защото и те усетиха по някакъв начин колко сериозни ми бяха този път намеренията и са решили, че е добра идея да бъдат по-внимателни тези дни. Този вариант не ми харесва особено, предпочитам да им идва отвътре да се държат добре с мен, но дори и да не е просто отвътре, не им се сърдя. Знам, че ме обичат. Всеки по своя си начин. Знам, че биха направили много за мен. И аз ги обичам. Може би е вярно, че незаменими хора няма, но аз не виждам как бих се справил, без който и да било от двамата.

21.02.2014г.
Ив

п.п. Благодаря и на този, който беше наоколо, когато нещата се сгромолясваха. Досега не съм писал за него, а и съвсем целенасочено се старая да не допускам някакви по-специфични усещания спрямо него. И успявам. Но когато светът ми се сгромолясваше в един момент, преди десет дни, той беше по някакъв начин наоколо. И малко или много, задържа главата ми над водата. Благодаря.

Вашият коментар

