Неверни отговори и фалшиви усмивки

Колкото го обичам понякога, така има моменти, в които не искам да съм до него. Не искам. Искам да мога да кажа на някого какво се случва. Искам поне да мога да споделя пред някой приятел, че е направил нещо, с което ме е вбесил, че в момента не искам да го гледам, че ми идва да си хвана багажа и да си тръгна. Не искам винаги да го играем щастливата двойка, чийто личен живот е дълбоко скрита тайна, и дори пред малкото хора, които знаят някои истини за нас, да лъжа всеки път утвърдително, че всичко е наред, че не сме се карали, че не ми е посягал, че не е ревнувал, че не ми е забранявал. Искам да мога, когато баща ми ме попита всичко наред ли е между нас, да мога да му кажа, че сме спорили за това и това, а не да му казвам, че всичко е супер между нас и винаги така е било. Не искам да се принуждавам да се усмихвам фалшиво на приятелката, която сме срещнали по време на тържествата на площада, докато тя ми разказва някакъв маловажен личен проблем оживено, и да се правя, че я слушам, докато той стиска вбесено ръката ми и ми казва на ухо и през зъби „Ивайло, какво правиш?“. И под това няма предвид невинния разговор, има предвид, че съм погледнал един от танцьорите на сцената, а той случайно е погледнал в посока към мен. Вероятно дори не ме е видял. Но докато се усмихвам фалшиво, на ум вече знам, че това ще има последствия в секундата, в която останем само двамата. И всичко това на фона на проблясъците в ума ми от предната вечер, когато той ме накара почти насила да правя нещо, което не ми се правеше. Всъщност без почти. Но той си мисли, че това е просто част от сексуалната игра и няма проблем.

Иска ми се, много ми се иска, да не ми се налага да раздавам неверни отговори и фалшиви усмивки толкова често. И вероятно това е причината да не ми липсва кой знае колко да излизам сред хора.

03.03.2014г.
Ив

Вашият коментар

