Срок на годност

a0b1d9ba5e7880e5dd58a9fda753587fИма такива моменти, когато всичко е сбъркано и всяка мисъл убива. Като сега. И дори един срок за годност върху опаковката на млякото срутва спокойствието, което уж цяла сутрин се опитвам да си създам.  А на опаковката е датата, на която трябваше да станат седем години, откакто сме заедно. Преди месец никога не бих помислил, че няма да ги стигнем. Но няма. И всичко е нереално. Приливите и отливите са отрватителни. Кой с кого се раздели не ми стана ясно накрая. Но факта е, че последния път аз казах „не“. А единственото, което исках, беше да му кажа „да“.

Обичам го. Винаги ще го обичам. Но начина, по който той ме обича понякога, ме е смазал. Аз не съм човек. Аз съм едно малко меколтело, което той си моделира, както му харесва. И използвайки срещу мен това, от което уж ме е спасил. Дори и сега се опита да ме манипулира и да ми се наложи. Дали съм спрял да треперя, откакто му казах, че няма да съм с него? Дали си вярвам? Повече от ясно е.

Не ми е ясно какво става. Вие ми се свят, разболях се. Не знам къде живея. Не знам кой да слушам. Боли ме физически, че не съм с него. Но когато съм с него често е същото. Един приятел ми каза, че обикновено седмата година в една връзка била фатална. Ние явно нямахме търпение дори само да я приближим тази седмата, за да прецакаме всичко. Друга приятелка пък ми каза, че ако се разделим сега, ще сме пълни идиоти, защото щяло да бъде от инат ,а в същото време и двамата искаме да сме заедно. Така си мислих и аз в началото. Че просто се надцакваме. Кой ще накара първи другия да моли да се върне обратно. Но не е това. Последните седмции на няколко пъти ме беше страх да остана насаме с него. А той плака няколк опъти. А това е прекалено. И за мен, и за него. Изтече ли срока на годност и на нашата връзка? Или ние си бяхме негодни поначало? Двама идиота, с твърде много отклонение. А не ни ли прави това идеалната двойка?

Липсва ми. Да седнем двамата да вечеряме, да гледаме телевизор на дивана, да се возя в колата, докато той кара, да спим на едно легло, да правим секс в банята, да гледам гърба му, докато работи, да го слушам как говори и как се смее, да ми казва Иво или Ивайло, да си слага ръката на врата ми или през кръстта ми. Липсват ми забележките, въпросите… Липсва ми.Но какво правим с ударите? С главата ми в ръба на вратата, с пукнатата ръка, с пристъпите, в които не мога да си поема въздух, с бързата помощ,  в която попадам вече няколко пъти заради припадъци, по време на скандал  с него? Защо половината неща около това да съм с него, побъркват мисленето ми, същността ми, мачкат ме?

Тези дни ме сваля друг човек. И бях на път да му вържа. Тъпа идея, нали? Напълно съгласен съм, за човек като мен. И точно за това щях да му вържа, за да се чувствам виновен и да ми е зле после. За да се самонакажа. Или за да започна да чувствам още по-силна нужда от Водолея. Без него до мен не си представм какви глупости съм способен да направя.

Омръзна ми да слушам позитивни прогнози за бъдещето ми сам и обещания за това как всичко ще се нареди, как ще мина през този момент. А не ви ли хрумва, че не искам да мина през това? Че искам него. Само искам да спре да ме смазва. А и честно казано, на моменти не мсиля, че ще успея да мина през това. Нито емоциоанално, нито физически.

Всичко е твърде нереално, дори не съм сигурен, че съм осъзнал всичко. Не мога да слагам край. Не искам неща със срок на годност. Искам да е безкрайно, ненормално и неразбраемо, но безкрайно.

Искам самия аз да бях малко по-ясен на себе си.

01.04.2014г.
Ив

п.п. Обичам те, Иън. Без теб отдавна щях да съм се изгубил напълно накъде в цялата тази каша. Не че сега не съм изгубен. Но с теб до мен(така както само аз и ти можем да бъдем един до друг) всичко изглежда по друг начин. Благодаря ти, че те има.

Вашият коментар

