Когато ти го кажа

И всеки път, когато ти го кажа,
нещо в мене тихичко се свива,
макар отдавна да знаеш колко си важен
и че без теб не искам напред да отивам.

И всеки път, когато от теб го чуя,
сърцето ми изпълва се докрай,
със някаква нереална буря
от сбъднати и несбъднати желания.

И всеки път, когато си го мисля,
искам да мога да забравя,
от колко далеч ми пишеш.
Искам да мога да ти се оставя

да не съществува нищо друго,
да те докосвам,  да те усещам,
до теб да съм, когато се събудя.
Без страх да те искам повече от всяко нещо.

Обичам те.И колкото и трудно
да ми е на думи да те имам само,
искам до безкрай да те сънувам будно
и да ми казваш, че ти липсвам като ме няма.

 

24.06.2014г.
Ив

Вашият коментар

