My own Will Graham

My own Will Graham… Понякога емоциите изскачат от най-неочаквани места. Вероятно този пост би станал интересен само на хора, които са гледали сериала „Ханибал“. А вероятно и на тях не би станал. Моя Водолей успя да намери прилика между мен и един от главните герои в сериала – Уил Греъм. Приликата не е външна, не са дори близки моя и неговия характер или житейска ни ситуация. Близки са състоянията и кризите на Уил от първи сезон, и моите състояния от преди няколко години, които са почти напълно отшумяли вече. Същото треперене, същото трудно говорене, потене, кошмари, загуба на съзнание, непомнене на това, което се е случвало. И въпреки, че Водолея се опита да представи нещата така, сякаш се е притеснил, сякаш му е трудно да гледа тези кадри, защото му напомня за времето, когато не съм бил добре, истината е, че Водолея обожава тази прилика. Защото тези ми състояния му бяха любими. Защото те ме правиха беззащитна жертва, а него превръщаха в големия контролиращ. И знам, че това му липсва. И колкото и да ви изглежда странно, аз го разбирам. Оценявам безкрайно много факта колко много той се променя заради мен и как се старае, и как осъзнава колко нередни са били нещата преди. Но знам, че вътрешните му усещания и нужди няма просто да спрат, той винаги ще усеща някаква особена емоция, когато съм в подобно състояние. И затова не се сърдя, когато ми каже My own Will Graham.

Не е лошо аз да съм неговия Уил Греъм. Лошото е, че той е моя Ханибал Лектър. Макар да се опитва да го контролира. А именно – въпреки това колко ме обича, колко много иска да съм наред, колко бих му липсвал, ако не съм около него, вътрешните му демони, садистичните му изблици, нездравото любопитство до какво състояние биха ме докарали някои ситуации, това надделява над цялата му любов към мен и той е готов да ме жертва. Или поне така беше преди. Ще видим в какво ще се превърне занапред.

07.09.2014г.
Ив

Вашият коментар

