Trembling

Уморих се. Да ми се повръща, да ми е студено, да треперя , да припадам. Изморих се, особено, когато съм си мислел за пореден път, че сме приключили с всичко това. Знам, че е инцидентно, на фона на честотата, с която е ставало преди. И не мога повече. Не искам да го карам да ми държи главата над легена, докато повръщам, не искам да треперя, когато ме прегръща, не искам да му се моля да ми купува някакви упойващи неща. Той се промени толкова много, аз защо не мога? Той ми обяснява как всичко е наред, толкова искрено, че чак ми се иска да му повярвам. Не знам кога ще се науча да е.

Поглеждам го. Нямам думи да опиша колко безкрайно много го обичам. И как не мога и крачка без него. Спим, с легена до леглото и с ръката му през кръста ми. И аз се натискам назад в него.  Да го усетя как ми диша във врата и се допира в гърба ми. Как изобщо някога ми е минало през ума, че мога да се справя без него?!?

20.09.2014г.
Ив

Вашият коментар

