Не изчезвай…

please_forgive_me-42142Знам, че прекалих, знам, че те подведох, знам че беше най-лошата постъпка, във възможно най-лошия момент. Знам, че заслужавам всяко едно твое отношение, което ще произлезе от това. Знам, че съм идиот, защото никога не знам как да ти се реванширам. Знам, че има риск да изчезнеш… Недей, моля те… Без теб ще се изгубя. Ти си единственото нещо, което е успявало толкова много пъти да ме върне на повърхността. Но не само за това, не само защото имам убийствена нужда от теб. а защото си ти. Единствен и неповторим. И знам, че няма втори като теб, и не искам друг освен теб. Харесвам всичко, което си. Обичам всичко, което си. И съм най-големия късметлия, че вече четири години си постоянно около мен. Много неща бих се съгласил да изгубя, за да те имам около себе си. Знам, че не ми е нито първата, нито ще е последната грешка. Знам, че аз съм този, който всеки път се дъни и предвид всичко, което си направил за мен, заслужавам отдавна да си беше тръгнал. Недей, моля те, недей… Не знаеш колко безкрайно много те обичам…

26.12.2015

Вашият коментар

